نوشته دیوید تامسون درباره ستارگان تلویزیون: تینا فی

7فاز: تينا في بسيار باهوش است، بامزه است و آن‌قدر جذاب است كه مي‌تواند به راحتي در انتخاب جذاب‌ترين‌ها راي همه را به دست آورد. او شهرت جهاني دارد، اما همه‌ي اين‌ها زير آن چهره‌ي محافظه‌كار پنهان شده‌اند. آيا او تا به حال كار احمقانه يا احساساتي‌اي انجام داده است؟ آيا كم‌ترين قصدي براي انجام‌شان دارد؟

ديويد تامسون: اگر به همه‌ي کارهاي تينا في نگاه کنيد، با يک مخلوط عجيب و غريب روبه‌رو مي‌شويد. او مي‌تواند در کسب و کار نمايش همه جا ديده شود، جمع کردن ساعت‌ها و سال‌ها روي پرده‌ي کوچک مانند يکي از بچه‌هاي جاني کارسون. اما مانند کارسون، او اغفال‌گر يا رمزآلود و دست نيافتني است، کسي است که نمي‌توان حضور واقعي‌اش را باور کرد. دختري که گفته بود در مدرسه يک بچه اسکول واقعي بوده، قبول مي‌کند که تا به حال با کسي غير از همسرش نزديکي نداشته است (کسي که کارگرداني Second City را بر عهده داشت)
او بسيار باهوش است، بامزه است و آن‌قدر جذاب است که مي‌تواند به راحتي در انتخاب جذاب‌ترين‌ها راي همه را به دست آورد. او شهرت جهاني دارد، اما همه‌ي اين‌ها زير آن چهره‌ي محافظه‌کار پنهان شده‌اند. آيا او تا به حال کار احمقانه يا احساساتي‌اي انجام داده است؟ آيا کم‌ترين قصدي براي انجام‌شان دارد؟ در آن چهره‌ي به غايت کلاسيکش، او يک جايي ميان الن مي و لنا دانهام قرار دارد اما هنگام اشتباه کردن شبيه زماني مي‌شود که جوليا چايلد در Spam اشتباه کند. او شديداً حساس است، و شايد زماني فرا برسد که همه‌ي اين کارها کافي نباشد ، زماني که تينا رنج و ديوانگي و پريشاني‌اش را رها کند. من فکر نمي‌کنم بتوان اين نکته را ناديده گرفت که او به شدت بد لباس است. و شهرتش به باحالي، آن‌قدرها هم حقيقت ندارد.
او مي‌تواند در تلويزيون شگفت‌انگيز باشد، رسانه‌اي که او عميقا درکش مي‌کند تا حدي که هيچ‌گاه در آن اغراق نشان نمي‌دهد. رابطه‌اش با الک بالدوين در 30 راک يکي از سنتي‌ترين رابطه‌هاي روزمره‌ي جنگ ميان دو جنس است، اگرچه فکر مي‌کنم دختري که با تربيت خانوادگي خوبي بزرگ شده اجازه مي‌دهد الک ببرد يا حداقل اجازه مي‌دهد که او فکر کند برنده شده است، اما اسکول بودن او و جنسيت پنهانش باعث مي‌شود که الک خود جديدش را کشف کند، و اين هم مانند بينش عميق سازنده‌ي او، نشانه‌اي از بزرگي است.
او يک شخصيت بسيار باارزش است. نقش سارا پيلن او در Saturday Night Live يک قطعه‌ي عالي در نمايش سياسي بود، اما هنگامي که جوليان مور نقشي يکسان در Game Change it بازي کرد ناگهان مشخص شد که تينا في تمام بکارت و هوشش را نگه داشته بود. شما مي‌توانيد او را به خانه ببريد که مادر بزرگ‌تان يا رئيس جمهور را ببيند و او مي‌تواند هر دوي آن‌ها را راضي نگه دارد. ترکيبي از دست‌نيافتني بودن و ابتذال دقيقا همان چيزي است که ليز لمون (نام شخصيتش در 30 راک) به آن احتياج دارد. او مي‌تواند در آسانسور با لوسيل بال محبوس شود. اما آسانسور مانند فيلم Speed منفجر خواهد شد. فيلمي را تصور کنيد با بازي تينا في و متيو مک‌کاناهي، چه شاهکاري خواهدشد!

ندا قطرويي
نظرات
پارسي شنبه 10 آبان 1393 ترجمه مقالاتتون بسيار خوب و رساست. اکثر سايت ها و حتي مجلات و روزنامه ها ترجمه هاي پراشتباه، گنگ و غريبي ارائه ميدند ولي با خواندن دو تا ترجمه از شما تصميم به تشکر و گذاشتن کامنت گرفتم. مطالبتون هم جالب توجه و بعضا اريژينال به نظر مي آيند. پاينده باشيد
4 3
پاسخ

نظر خود را بنویسید:
عضویت در خبرنامه 7فاز

برای اطلاع از مطالب جدید 7فاز ایمیل خود را وارد نمایید.


مطالب مرتبط



































































































استفاده از تمامی مطالب 7فاز تنها با ذکر منبع و درج پیوند مجاز است.

طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی وبسایت توسط گروه ماز